solarium, fotografering och bak

Hej på er!
Idag drog jag med Mimmi och solade. Jag har nog aldrig blivit så brun av att sola i solarium faktiskt. Fast de var jätte bra solarium + att Mimmi tipsa om nån kräm som man kunde sätta på innan :) Iaf drog vi till Willys och handlade efteråt, och sen drog vi hem till varsitt. Då jag kom hem skulle just resten av familjen bege sig till stugan. Men jag kunde ju förstås itt följa med, för jag har ju ett jobb att sköta nu i tre långa veckor :o :( haha.
Mot kvällen så drog jag och mötte Veronica på coop, även då köpte jag lite grejer. Sen drog vi till parken och tog kort och filma och så. Vi är typ lättroade ;) Iaf så drog vi till Josefine och hämta med henne ut sen. De slutade med att vi var hos mig och bakade kladdis. Till de hade vi glass och hallon, riktigt smaskens vare :D Sen drog Veronica, och lite senare drog Josse. Så nu är jag ensam hemma och de suger, speciellt då jag vet att jag måste upp as tidigt imorgon -.-
Jamen iaf så har den här dagen varit super, för jag har umgåts med mina vänner så lite i sommar, så de var kul att få träffa tre fina vänner idag :D
Nu ska jag gå och fixa fram kläder till imorgon och bara ta de lugnt. De får itt bli för sent uppe ikv heller, får väl se hur de blir med de.
Kram! ♥


Itt den fräs(?)aste bilden, men iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0