härliga dagar med älskling

Tjillivippen!
Måndagen blev räddad på kvällen av att Jens kom hit :D Elr jag for och mötte han med cykeln, sen drog vi till hemmakväll och hyrde nån film och köpte massa godis :) Sen cykla vi hem till mig och myste :))))))))))))))))))) Aaaaah, som jag hade saknat honom då han hade varit i New York asså, hihi :) Iaf var han jätte gullig och hade köpt en parfym i New York till miiiig, jätte gott luktar den :D
På tisdag vaknade jag typ åtta, kunde itt somna om så jag låg bara och väntade på att Jens skulle vaknaaa. Då han vakna käkade vi bara och jag duscha, sen cykla vi och lämna tbx filmen och sen for vi till han :) Där blev de skoj och mys och blablabla :) haha. Sen kunde jag itt somna, så jag låg vaken till typ fem -.- Haha, vilket resulterade i att Jens fick väcka mig halv tre ;D Så idag har jag vare med han oooooooockså :) For hem efter en jätte go midda hos han :D
Då jag kom hem käkade jag två nybakta bullar, mumsfilibabbaaaaa. Men jag och pappa blev på dirren ovänner... För dom säger att vi ska dra tbx till stugan imorgon, men de vill itt jag. För nu vill jag vara hemma och kunna umgås med mina vänner och de ju. Så jag ska fan i mig vägra att fara till stuga. Isf tar jag bussen till stugan på söndag elr måndag, för på måndag kommer de massa släktingar till stugan, och då har jag lovat att vara där så. Så nu blir de att vara gnällig och tjurig rästen av dan, så jag får fara upp senare, hehe ;) Ska väl försöka städa klart i mitt rum också, för jag hann itt klart i måndags då Jens kom hit :)
Puss&kram på stjärten! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0