glad midsommar tills vidare

Tja!
Kom nyligen hem från stan. Där inhandlade jag en ny bikiniunderdel, för den andra jag köpte var för stor. Men såklart köpte jag fel. Men dom är ändå rätt lika, så den får duga tills vidare. Iaf jag är sjukt trött just nu. Låg i sängen helt klarvaken till nästan klockan sex. Något jävla less jag blev. Iaf somnade till slut. Sen ringde väckaren klockan halv tio -.-
Nu är allt packat till stugan, trorja. Alltid äre ju nånting jag glömmer. Men iaf så kommer jag nog hem på måndag. Sjukt dåliga busstider de var då man skulle hem. Men jag tar nog den senaste bussen, för jag orkar verkligen itt vara i Arvidsjaur klockan kvart över åtta för att dra hem. Jaja, elr så kommer jag hem på tisdag. Får se om jag hinner blogga då jag kommer hem ens, för då ska jag vara social med min boyfriend och min bästus, och kanske nån mer? Får se vad jag hinner med ;) haha.
Ha en fucking bra midsommar alla! ♥


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ovanligt snygga skor ;).

2009-06-18 @ 22:52:46
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0