grattis Josefine och Jonas

Tja!
Idag på musiken skulle vi spela in vår låt eftersom att de var sista musik lektionen. Men för de första så var itt Mentor elr Ante där, så jag och Mimmi var själva. Och för de andra så hann vi itt ens, för den andra gruppen var seg och tog upp all tid ;)
På språkvalet fick vi glass, och så såg vi på simpsons. Nicebajs!
Sen på no'n hade vi bara betygssnack. Jag kommer typ ha som jag haft förr, alltså itt nån höjning där :/ Sen fick jag veta matten också, och jag kommer bara få g :( De var sjukt surt, men de får väl gå de med.
Även på svenskan var de betygssnack. På svenskan har jag höjt mig till vg :D och på engelskan hade jag som förr. Fick också veta under dagen att jag höjt mig i tekniken till vg :D woho! Dåliga betyg ändå, men iaf bättre ;p
Idrotten hade vi på skogsvallen, och de var Elin och Mimmi som höll i vår sista idrotts lektion, och överhuvudtaget sista lektion :D hihi. Iaf så var de en rätt kul gympa :)
Efter skolan har jag bara hängt med Josefine. Vi gjorde klart tårtan, och sen kom de lite släkt till henne och så. Efter de gick vi och hyrde film och så. Efter de vid tolv tiden drog jag hem :)
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Elr ligger redan i sängen, men sova ska jag snart :) Skönt som satan med lång helg nu :D Eftersom att dom nyblivande sjuorna ska komma till högstadiet och få träffa sina klasser så har alla nior ledigt :) Fast imorgon blire att fira min bror som blir 13år :o Typ ofta!?! Elr ja, han har ju redan fyllt eftersom att klockan är över tolv (a) Så grattis! haha. Jaja, lite släkt kommer väl då hit imorgon också :) Sen förhoppningsvis ska jag till Jens på kvällen :)
Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0