äntligen klar

Tjooo!
Nu är jag äntligen klar med so'n :D Lite sådär i sista minut som vanligt ;) Men nu äre gjort iaf (y) :)
Iaf så på mentorstiden imorse kom Sus tbx :D Efterlängtad, jaao! Sen snacka vi lite om Niemisel, och de kaaanske ändå blir av :) Hoppas!
På hk'n fixade jag klart allt för min redovisning. Så det kanske blir redovisning imorgon elr nästa vecka på tisdag :)
På so'n satt jag och datanörda med min laptop, fast jag jobbade faktiskt lite :)
Sen på lunchen åt jag typ fem makaronisar. Jävla skit mat idag asså!
Sedan på spv så satt jag och läste ur ''om jag kunde drömma''. Fattar itt hur jag kunnat tage sånt upphåll från den, den är ju hur bra som hellst :D
På sista lektionen var de so. Om man ville fick man dra hem och arbeta, men jag tänkte att jag kommer ändå itt plugga om jag drar hem så jag stannar. Men de blev bara att jag stanna en halvtimma utan något gjort. Så jag drog hem och plugga ist. De gick typ as bra att plugga och jag blev klar helt tidigt :D Dock gjorde jag ju typ allt idag, vilket betyder att inlämningen itt blev nå bra. Men vafan, nu är den gjord iaf :)
Nu har jag tråkigt. Hade egentligen behövt plugga till svenska provet nu. Men jag hade planerat att so'n skulle ta hela kvällen så jag sket i att ta hem svenska grejset. Jaja, imorgon blir de stenhårt plugg på de. Nada liv just nu typ -.-
Kramis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0