drömma kan man ju

Just nu käns alltig så svårt, jobbigt och åt helvette.
Skolan har jag nästan gett upp.
Eller asså nej, men jag orkar itt med den längre.
Jag är helt slut och min hals är åt helvette.
Sen är de så mkt annat som döljer sig under ytan.
Sånt jag itt kan prata om.
Men även annat som bara gör mig deppig.
Snart kommer resten av familjen hem från en helg i stugan.
Saknar dom faktiskt lite.
Och de är ju itt direkt ofta jag saknar dom.
Ångrar mig också att jag itt följde med till stugan.
Hade varit sjukt kul - åka båt, fiska, köra fyrhjuling, dra till stranden och grilla och alla mysiga kvällar.
Känner att jag hade kanske behövt komma härifrån ett tag.
Bara komma till en helt annan miljö där man bara har kul och tar de lugnt.
Men nu är de försent att ändra sig.
Helgen är slut, men jag har haft en trevlig helt här hemma också.
Även om den varit ensam ibland.
Blir väl att dra till stugan nån gång efter skolavslutningen.
Då blir de att ta fram våran båt och shit.
Jag längtar.
Tänk er sommarlov - ingen tid att passa, göra vad man än vill och känner för, inget att tänka på (te.x läxor, prov och inlämningar)
How nice?
Hur nice som hellst.
Nu är de faktiskt bara 18 dagar kvar till den där helt underbara dagen - skolavslutningen.
Men den kommer nog vara jävligt jobbig också - måsta skiljas från massa bra människor.
Vissa har man ju gått med sen sexårs, ettan och mellanstadiet typ.
Jaja, nu ska jag sluta drömma.
Snart kommer familjen hem.
Då ska jag äntligen få lite mat i mig (har beställt hambörgare och cola;)
Sedan ska jag sätta mig ner och skriva om fucking jävla USAs historia till att bli ett industriland.
Och massa shit.
Ha de gött! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0