ensam hemma

Hejhej!
Imorse kom pappa och väckte mig och sa att vi skulle dra till stugan. Men jag har ju typ sagt tusen ggr att jag itt ska med, så han lät mig fortsätta sova. Men till mig hade dom sagt att dom skulle dra på fredagen. Så idag blir jag själver troligtvis. Men de är också lite bra för då kanske jag kan försöka få lite so arbete gjort, och lite annat om jag ids. Imorgon kommer iaf Jens hit och sover :) Så inatt måste jag sova själv :o Haha, jag tycker de fan är läskigt att sova hemma då man är helt själv i huset. För jag har ju mitt rum nere i källaren, och jag kan itt sova med nå ljust (svart i rummet ska de vara), så för minsta lilla ljud jag hör blir jag typ rädd ;D haha. Jag kanske har sett på för mkt skräckisar? ;p Jaja, om itt annat pluggar jag natten lång ;) or not!
Nu ska jag gå och duscha i vårt nya badrum för första ggn ;) mihi! Sedan ska jag ta allt mitt so material + laptopen till min säng och jobba. Och nu menar jag de verkligen också att jag ska jobba! (har liksom itt nå val längre)
Btw, mitt gratis sms tog slut idag :( så jag kanske itt svarar alltid.
Hejs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0