jag diggar inte sånt här väder, men nu är det bättre iaf

Hej!
Idag på musiken spelade vi på vår låt som typ nästan är klar nu. Jag ska spela bas för jag är tuffing ;) haha!
På språkvalet satt jag typ och sociala och öva till svenska provet liiiiiite.
På no'n hade vi lab. Vi laba med ballonger och så typ ;D haha.
Sedan var de där jävla svenska provet då. Jag säger itt mer än skiiiiiiit!
Jag var itt alls pepp på att ha gympa för man typ blåste iväg då man gick ut, och så var de as kallt ute typ. Men iaf så blev gympan kulig :D Vi hade först boboll ett tag och sen brännboll :) Såklart vann ju mitt lag ;) haha.
Då jag kom hem duschade jag och sen fixa mig och käka. Sedan begav jag mig till Jens där jag tillbringat hela kvällen :) Vilket var kul och mysigt :)
Men nu ska jag typ gå och sova :o Trött som satan är jag. Och imorgon har jag att se fram emot teknikenshus hela förmiddan och sen på eftermiddan cykla 2.1mil -.- Haha, hoppas på bra väder :D Men de sägs ju att de ska bli de ;) Sedan blire staden med Korrelito. Men iaf, jag lär väl återkomma imorgon :) Om jag hinner, för sen ska jag dra till Jens och sover.
Nu ropar sängen!
Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0