jag vill kunna leva, gå ut i det fina vädret

Hallåj!
Idag på no lektionen fick vi veta vårt nationella prov i fysiken, jag klarade de fan :D Hiho, nöjd! Fick också veta vad jag fick på kemi provet. Dess värre blev jag itt lika nöjd med de, men jag klarade de iaf :)
På språkvalet strök jag under allt som var viktigt till svenska provet och ritade lite (ser ut som en liten unge som ritat på händerna just nu ;D).
På idrotten var de konditionstest. Sprang lite mer än ett  helt varv, sen gick jag en bit. Stannade sammanlagt typ tre ggr -.- Men jag fick så jävla fucking ont i mina vader så jag typ itt kunde gå. Jaja, resultatet blev uselt också. Men vafan, de var första ggn jag sprang sen förra sommaren :o Så liksom, jag gjorde de iaf ;) haha.
Efter gympan drog jag hem för svenskan var inställd. Men nördarna Josefine, Mimmi och Elin ringde sedan och tvinga mig till Josse ;) haha. Vi lagade typ massa mat :o Mätt blev man då :) Sen ringde Sally och sa att vi visst skulle ha so, men vi var så jävla dumma så vi slapp frånvaro ;D Sedan kom Joshua, Arash, Ante och Olof och våldgästa ;) Dom kom och tiggde till sig några plättar och shit. Sedan gick vi ut och hoppa studsmatta och slamsa, vilket var mkt kul :) Sen drog dom andra till skolan och jag hem. För vi hade so lektion och jag måste ha datan och jag pallade itt ta med den till skolan. Så jag drog hem för att jobba ist. Men har dock itt komme igång än. Men ska bara skriva klart detta inlägg så lovar jag att börja plugga ;) Okej, hehe var nog itt nå mer nu ;)
So böckerna, here I come!
Kiss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0