money makes the world go round

Hejhej!
Imorse drog Jonas iväg på klassresa. Han drog redan klockan kvart i sju. Jag trodde först att de var till gbg han skulle, men de var tydligen till nån ö utanför Malmö. Han kommer hem på lördag :) Tyst och skönt de kommer vara här hemma tills dess asså - skönt!
Råkade dock försova mig lite imorse också. Jag fick liksom välja mellan att gå på toa och komma försent, elr att vara pissnödig hela dagen och komma i tid till skolan. Jag valde att komma i tid eftersom att jag kommit lite för mkt försent på sistone tycker jag.
Vi började med en helt onödig svenska lektion (svenska lektionerna är onöööödiga i vår klass - gör nada, bara klagar och leker). Iaf så var de meningen att vi skulle vara två och två i en grupp (jag var med Jehna) och sedan skulle vi redovisa varsinn tid (?) (vi hade renässansen). Men ingen jävel ville ha de, så de slutade med att Diana (vår lärare) ska redovisa om alla såna där tids grejs. Men problemet är bara att ingen jävel lyssnar på henne, så vi kommer lära oss nada av de, och vi ska ha prov på alla tids grejs sen. Så enligt mig hade de varit bättre om vi hade redovisat själv. Men skitsamma, nu äre som de är.
På musike höll vi på med vår egna låt. Min grupp kom på fyra noter ;) Haha, så nu har vi iaf kommit igång ;D Sen spelade vi en låt, de var kuligt men svårt :)
På no'n fick jag veta vad jag fått på hela sammanställningen på matte nationella. Med besvikelse fick jag veta att jag bara hade fått G. Dock var de bara 7p från VG. Men de är de som stör mig typ, för hade jag bara varit lite mer seriös på proven så hade jag ju typ fått VG, och jag vill verkligen ha VG i slutbetyg i matten. Så om jag får tid så ska jag kanske göra nå extraarbete för att höja mig.
På hk'n blev de att tjocka på rejält ;) Vi gjorde en nyttig köttfärssås med pasta och grönsaker :) Gött de! Sen gjorde vi en efterrätt också. Minns itt vad de hette, men iaf så var de massa frukt med vit choklad på som man sedan satte in i ugnen. Till de hade vi sedan glass till. Hur gott som hellst var de! :D Fick sedan hemläxa att göra alla frågor i hk häftet -.-
Idag har jag nada för mig, så jag ska väl försöka läsa igenom kemin lite, sen kanske påbörja hk frågorna. Men kommer jag göra de? Njae, osäkert. Men jag måste!
Nu ska jag iaf fortsätta nöta musik, och annat kul på det underbara internet ett tag till :)
Puss! ♥

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är väll inte att tjocka om de är nyttigt ?

2009-05-13 @ 17:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0