nationella och stan

Hejsan!
Idag var de nationella i no. Vi på Örnässkolan hade i fysik. De gick typ jävligt sämst. Skrev typ bara ''men orka....'', ''ingen jävla aning'', ''vettefan, jag levde ju förfan itt då''. Haha, ojoj. Jaja, de var ju ändå bara ett ''prov prov'', så de sprollar om jag itt klarade de, men hoppas ändå att jag iaf får G :)
Efter skolan drog jag och Josefine med våra fräna hojjar till staden. På stan köpte jag fonda, hårspray, en kjol till avslutningsmiddan/discot och nå annat :)
Annars har de itt hänt så mkt mer idag, förutom att jag har förjävla ont typ överallt (träningsverk) från igår på gympan ;D Otränad, ohja! ;) haha.
Hejs svejs! ♥

   

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jassa du =).

2009-05-12 @ 19:17:27
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0