om de är det du säger så, visst

Tju!
Imorse vaknade jag vid elva av att de var någon som ringde. Men itt fan orkade jag kliva upp och svara för att sedan få någon i luren som säger ''Hej! Är Jonas hemma?'', elr nå liknande. Men ''den'' som ringde vägrade nästan lägga på, för telefonen ringde as jävla läge så jag fick typ damp och grävde ner mig under täcket. Sedan somnade jag om och vaknade sedan med ett ryck halv fyra. Haha, blev rädd att familjen skulle komma hem när som hellst så jag hoppa upp ur sängen och städade undan och diskade och shit. Men då jag var klar gick jag ner till mitt rum och kollade mobilen och fick se ett fint sms från min bror ''Vi kommer hem vid åtta tiden typ''. Så jag hade kunnat ligga och dra mig ett tag. Men vafan, då vare gjort iaf.
Nu är jag itt hemma ensam lägre. Mor, far, bror och vovsing kom hem vid sju tiden. Då fick jag äntligen min efterlängtade hambörgare.
Efter jag hade käkat började jag plugga på mitt so arbete. Men såklart tappade jag greppet om vad jag höll på med och ist började med annat. Har iaf skrivit 1/3 A4 på datan ;p Mihi, snart blire mer plugg... trorja. Hur less får man va? Förlåt om jag tjatar, men jag är sjukt jävla less på skolan....!
Nu ska jag ta och gå och duscha ist iaf, sen får vi se vad jag orkar med...
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0