påväg att vända på dygnet

Hejsan!
Jaha, då var jag tbx ;) haha. Igår kom ju Jens hit som sagt. Vi gick och hyrde film som vi sedan myste till :) Hiho, sedan sov vi typ.
Idag vaknade vi typ tolv. Käkade frulle och duschade då. Sedan bara tage de lugnt tills han drog hem vid fem tiden.
Ikv var de meningen att dra på fest. Men festen blev inställd. Så jag, Mimmi och Sara drog till stan och strosa runt ett tag i duggregnet, sedan gick vi till Mimmi och såg på film ist. Kom hem vid halv tre. De var typ helt härligt ute nu så jag hade typ gärna drage ut och hittat på någe nu. Men alla sover väl...
Jag är typ trött, men ändå itt ;p Orkar iaf itt sova. Fast jag venne vad jag annars ska göra. Itt nån rolig inne på msn, och ringa elr smsa nån nu vill jag itt heller så jag riskerar att väcka nån.
Iaf så kommer mamma, pappa, Jonas och Casper hem imorgon. Så jag måste städa här hemma innan dom kommer (a) Mihi, jag är itt så bra på att städa bort efter mig ;p
Men iaf så ska jag typ se tv, lyssna på musik och något nu. Venne, ska väl kanske försöka sova snart iaf.
Var gärna social den som är vaken :) (mp)
Natti! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0