pontuscupen och stan

Yo0!
Idag började dagen med svenska. Vi gick typ bara igenom lite epoker och shit.
På musiken spelade vi bara på dom noter vi redan fixat till vår låt. Sen hann vi itt med så mkt mer för vi fick sen sluta tidigare efter som att de var pontuscup idag :) Cyklade dit och såg på lite matcher. På pontuscupen spelar man basket och innebandy mot andra skolor (i detta fall mötte vi tuna och bergviken). För varje gång en skola vinner en match får man 2p, och blire oavgjort får båda skolorna 1p. Förra året tog örnässkolan hela vinsten, men iår kom vi tvåa. Surt, vi förlorade med 1p mot tuna bara :( haha! Under en match gick jag och sa hej till Jens också :) hiho!
Då vi slutade gick jag med Mimmi och Emma på stan ett tag tills Amanda kom. Vi vandrade runt lite överallt. Jag köpte dock itt nå (var typ itt på stan humör ;p) men Amanda köpte ett snyggt nagelack :) Sedan begav vi oss till max och köpte varsitt minimål ;) Sedan kom Frida och satte sig ett tag och snacka på :) Trevlanstrevlans! Sedan hade jag den stora turen att de hade slutat regna då jag skulle cykla hem :D yeye!
Då jag kom hem var Malin hos oss :) Jag käkade lite mer mat (mest bara för att slippa undan plugget) och var med systeryster ett tag :) Min syster är bäst! :)
Men nu måste jag försöka plugga lite so. So kan gå och dö!
Pussis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0