stress och lite mer stress

Detta har vi nu kvar att göra på skolan + lite annat som kommer hända:

V. 20
Fredag: nationella laboration i fysik
Lördag: Elin 16år!

V. 21
Måndag: NO prov i elektrokemi
Onsdag: pontuscupen
Torsdag: LOV!
Fredag: LOV!

V. 22
Onsdag: SO inlämning
Torsdag: prov i litteraturhistoria
Fredag: klasskampen (cykla 2mil)

V. 23
Måndag: SO redovisning
Tisdag: SO redovisning
Onsdag: elevensval
Torsdag: Josefine 16år!
Fredag: Jonas 13år! + LOV!

V.24
Måndag: reflektionsdag
Tisdag: skattjakt + avslutnings lunch + dra till Niemisel med klassen och övernatta
Onsdag: kommer hem
Torsdag: mentorsdag + avslutningsmiddag/avslutningsfest
Fredag: SKOLAVSLUTNING! <3

+ att jag har kvar att skriva en bok reflektion på språkvalet, och så har jag kvar min redovisning av min engelska bok, och så måste jag göra klart min klänning i slöjden.... Och kanske nå mer. Bajs!

Nu ska jag vara duktig flicka och plugga kemi ;)
Hugs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0