varmt som satan i Luleå

Hej på er!
Idag har de vare över 30 grader i solen här i Luleå. Helt jävla underbart med värme asså. Dock gnällde jag rätt mkt på värmen ;) Men vafan, de var nästan för varmt. Liksom de går ju itt bada nu elr så om man nu itt vill frysa ihjäl. Iaf så fick jag sjuk lust att dra och bada, grilla och tälta nu nån kväll :D Någon som är på de? :) Skulle ju vara helt super nu då vädret är så underbart och mysigt :)
Jaja, iaf så missade jag no lektionen (elektrekemi preovet), så jag fick göra provet på språkvalet ist. De gick bättre än förväntat faktiskt :) Efter de cyklade jag hem, bytte om (till gympan, glömde nämligen att vi hade gympa idag), packa lite smått och cyklade till ip på en kvart. De ni! ;) haha. Sen hade vi brännboll på gympan, de var Ante som ledde gympan. Såklart vann mitt lag ;) Haha, nämen de var kuligt. Men förjävligt jobbigt, för värmen stekte typ sönder en -.- Okej, itt klaga på värmen nu (a)
På svenskan gick vi igenom renässansen lite, och sen fick vi gå ut och läsa lite. Då brännde jag mig lite, de gör lite ont nu :/ Fast är itt så röd längre iaf.
Sedan sista lektionen var so. Där gjorde jag nada. Sen berätta Sana att Susann har måstat sjukskriva sig för hennes syster är jätte sjuk :( Så nu kanske de itt blir nå Niemisel med klassen :( Bajs! Men vi ska nog fixa de där på någe sätt :) Skulle ju liksom vara kul att göra nå kul med klassen innan man skils åt :)
Efter skolan (halv jävla fyraaaa) drog jag och Josefine till Coop. Hon köpte glass och jag köpte en kall cola och lite godis ;) Sedan drog vi till henne och satte oss på gräset och käka och plugga lite grann. Sedan drog jag hem och käkade grillat :D Mums!
Nu bör jag göra klart hk frågorna som ska vara klara till imorgon. Men jävla Kastrull-Hitler har väl ändå glömt bort att man skulle ha gjort dom till idag. Hon är seriöst senil, och jag får damp på henne :o Haha, drygare finns fan itt ;D Jaja, vi får väl se vad jag orkar med ;) Har gjort lite frågor muntligt för jag orkade itt skriva, men men... Bajs på plugg och allt som har med skolan att göra! Sommarlov nu tack! (a)
Btw, jag vet typ massa folk som fått veta vilken period dom har feriejobb. Men jag har fan itt fått mitt jävla brev än :o De var väl garanterat jobb till alla? Åh, skit också. Hoppas jag får mitt brev snart.
Nu står jag inför ett väldigt svårt beslut. Faila på so inlämningen eller följa med till stugan i helgen? Jag ville stanna hemma tills jag fick veta att vi skulle ta fram båten och fyrhjuligen och allt shit nu :( Alltid då jag har allt utom tid med de. Fast jag lär nog ändå måsta stanna hemma. Men de hade varit sjukt skönt att dra till stugan också. Men vafan, skönt med ff hemma också ju ;)
Hejs! ♥


Längtar till stugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0