en jävligt lyckad helg

Hejsan!
Här var de dött. Men jag har helt enkelt itt haft tid med att blogga. Men nu hade jag iaf tänkt skriva lite kort om vad jag gjort under helgen :)
Fredag: Idag var de massa so och no på skolan. Men på no'n hade vi en konstig vikarie. Gjorde iaf nada på lektionerna, ist hade Jonas lite vattenkrig och shit ;D haha. På so'n gjorde jag faktiskt lite grann, skrev nästan ett helt A4 pappet (y) Sen var de även Sanas (min so lärare) födelsedag. 40år fyllde hon. Så hon var typ på bra humör, så vi drog till Coop på sista so lektionen där vi alla (hela klassen) blev bjudna på varsinn glass :D Hiho, snällis!
På kvällen drog jag, Fanny, Josefine, Mimmi, Emma och Elin till ormis och grillade massa gottigt, hambörgare, machmallows, pinnbröd och sen gotta vi på med annat också :) Sen cyklade vi in till stan där vi mötte några, sedan drog vi till nlv där vi mötte Maria som sedan hakade på till kvantum. Sen drog jag och Josefine till mig och hämtade lite grejs (för att jag skulle sova där), sen cyklade vi och hyrde film, och sedan begav vi oss till Josefine och såg på filmen :) Fast vi orkade itt se klart filmen för vi var så himlans trötta, så vi somnade typ vid ett elr nå :)
Lördag: Idag blev jag väckt av Josefine vid tolv elr nå ;p hiho! Vi umgicks ett tag och så och såg klart på filmen, sedan drog jag hem och duschade.
Vid typ sju drog jag till Jens :) Vi gick och hyrde film, sedan begav vi oss tbx till han och såg filmen och myste :) Idag har faktiskt jag och Jens vare tsm i 4 månader. Helt sjukt vad tiden går fort då man har kul och är lycklig :D Älskar dig Jens! <3
Sedan gick vi och sov vid ett elr nå.
Idag fyllde Elin 16år också, grattis! :D
Söndag: Imorse vaknade jag med Jens :) hihi. Iaf så har vi stekt ute rätt mkt idag. Helt sjukt varmt de var ute idag :D Sen har vi käkat hambörgare och chillat på :)
Ojoj! Nu rann klockan visst iväg (som vanligt). Måste plugga till kemi provet som är imorgon nu. Men iaf så var denna dag braao :D Kom typ hem vid 20.15 och så ;p
Pussis! ♥

       

Kommentarer
Postat av: Veronica

Är Sana 40år :O?!

2009-05-17 @ 22:52:13
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0