helgen

Hejsan!
Ja, då jag jag tbx då. Tänkte ta alla dagar från fredag till nu :)
Fredagen var typ helt knasig ;D Det började med att vi drog till teknikenshus där vi lekte omkring som att vi var nyfikna små ungar - sprängde i gruvan, lekte i helikoptern, och massa annat ;)  Sedan sköt vi vattenraketer, och jag lyckades bli blöt i ansiktet några ggr. Efter th drog jag, Mimmi, Josefine och Elin till max och tjocka i oss en hambörgare, men de räckte minsann itt med de, för vi gick sedan till hemmakväll och laddade med varsinn fet godispåse. Men vi var ju hurtiga på köpet - vi gick från stan till Mimmi och sedan till skolan.
Sedan var de klasskampen (cykla 2.1mil) vilket jag itt alls var så pepp på. Men de blev typ as kul tack vare Josefines klantighet ;) Haha, hon lyckades få sin kofta insnurrad i däcket så vi itt fick lös den. Så vi väntade in the dudes som hjälpte oss lös med den. Dom mecka på som bara den - slet, brände och skruva lös däcket och allt. Men efter ungefär en halvtimme kunde vi fortsätta våran långa färd, dock med en tröja mindre ;) mihi. Itt nog med de heller. På hemfärden ramlade först Olof som gjorde att Mentor också ramlade, sedan ramlade Arash och då började Mentor rå garva så han också ramlade. Annars hade vi bara allmänt kul :) Min klass är så sjukt störd och härlig :D Något jävla mkt jag kommer sakna dom då vi skiljs åt på skolavslutningen, jag menar sen när fan har vi haft en riktigt jävla rå tråkig lektion. Typ aldrig, alltid äre ju nånting ;)
På kvällen drog jag iaf till Jens och hade mysigt och kul, där blev jag kvar över natten också :)
lördag vaknade jag sida vid sida vid min älskling :') Vi chilla järnet, gick på prommis till sinken, käka go midda (grillat), myste på och stekte ute :) Sedan drog jag hem vid tolv på kvällen. Då gick jag typ nästan på dirren och la mig i sängen för jag var suriiiiiiiis.
Idag söndag blev jag väckt av att Josse som sms terra mig :( Haha, iaf så ville hon att jag skulle följa med henne och Elin ut. Så jag steg upp efter ett tag och fixa mig. Sedan kom J hit och vi cyklade då till E. Sedan cykla vi till Skogsvallen och såg på Js lillasysters match. Dock förlorade dom. Efter de cyklade vi till kvarren där jag inhandlade hallon sorbet, godis, cola och en korv. Mihi, storhandlarN ;) Sedan begav vi oss på våra fräna cyklar till alla och hämtade strandkittet och sedan begav vi oss till Lulsundet där vi stekte järnet medans nå jävligt äckliga turkar glodde sönder oss medans dom väldigt diskret (not) tog kort på oss :o Usch! Men då dom äntligen hade drage vågade vi oss upp och gå och känna på vattnet om vi vågade bada. Dock var de as jävla kallt i vattnet, så de blev itt nå av de ;) Då vi hade stekt klart så cyklade vi till max och köpte hambörgare, dock var itt nån av oss hungrig så vi bara satt där och mådde illa ;p haha. Men E var envis, för hon skulle sitta där tills hon blev hungrig, men hambörgaren hann bli kall så vi drog typ efter ett lååångt tag. Då cyklade E och J hem till sitt och jag hem till mormor och morfar. Där lekte jag med Casper ute, busig liten vovsing han är :) hihi. Iaf cyklade jag sedan hem med Jonas. Jävligt mkt cykling hare vare idag, men på de en jävla massa skit käk ;)
Nu sitter jag här och itt gör mkt. Kom nyss på att de var hk prov på tisdag och itt på onsdag. Och jag hade planerat endel efter de där provet. Blandannat att jag ska vara med Amanda imorgon och steka och så. Men jag kan kanske läsa lite på hk'n då också ;) (vilket itt kommer hända)  Men vi ska iaf kanske bada också, om vi vågar vill säga ;D Saknar henne iaf, de var ett tag sen :) igen....
Men iaf så ska jag chilla järnet här nu ett tag till, sen kanske jag ska läsa lite på hk'n (not!).
Bara allmänt om helgen så har den varit perfekt på många sätt och vis, men den har också varit skit jävla sämst. Är just nu så jävla ovän med mamma och pappa, och de suger :( Men jag är van... Skit samma! Mitt humör är iaf itt på topp just nu.
Bilder kommer senare från helgen :)
Pöss! ♥

Uppdatering:
     

Fler bilder kommer senare då jag fått tag på dom, för jag har itt nå fler ;p
Skicka gärna bilder till mig btw!

Uppdatering:


Från teknikenshus i fredags, i väntan på min far! :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0