take only what you need

Tjahej!
Idag var de jäktigt som fan på morgonen som valigt. Tog min fräna cykel till skolan 5min innan vi började. Räjsade till skolan ;) Och jag lyckades - jag kom i tid (y)
Iaf så började vi med musik. Den var skojsig, B-O är kul :D hiho! Jag spelade iaf bas, jag är cool ;)
På språkvalet gjorde jag några hk frågor, sen fick vi sluta 30 min tidigare (y)
På no'n var de lab. Vi dissikerade typ en hel gris. Nämen vi dissikerade ett hjärta, lunga och lever, och allt detta satt ihop i massa trådar och struprör och shit. Till och med en del av huvudet var med :o Usch!
På svenskan blev de att dra ut till kyrkogården och steka ;) haha. Men iaf så hade jag min engelska redovisning på min bok, det gick bajs... Sen stekte vi bara, och ''lyssnade'' på Dianas genomgång.
Efter de cyklade vi till gympan. Idag var de Mentor som ledde gympan, och de var riktigt skoj faktiskt. Fotboll och massa övningar :) Men jag har haft ont i ryggen hela dagen innan, men jag försökte iaf att vara med på gympan så gott som de gick. Men då de var 10 min kvar av lektionen fick jag gå och sätta mig för min rygg var hela jävla ond :( Hatare!
Då jag kom hem drog jag till M&Å och duschade :) Sen bara chilla järndet vid datan tills Jens kom :)
Nu for just Jens hem :( Men nu ska jag snart gå och lägga mig faktiskt ;) Så nu får ni njuta av lite härliga bilder tills vidadre ;) (Vidio kommer sen då jag komme på hur man gör :)
Godnatt! ♥

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0