skit på feriejobbet

Tjululuuu!
På mentorstiden snacka vi mest om Susann och sådär :/ Hemskt ju! :(
På hk'n gjorde vi klart alla frågor (skrev av facit ;) och såg på nån film ;p Den handlande om typ budget och om hur mkt de kostar för föräldrarna med barn och hur de är att flytta hemifrån och shit. Livet går ut på pengar typ -.- Och de suger!
Drog sedan på vår 5 minuters rast med Mimmi och Josefine till coop och köpte en super go choklad :D Men de var lugnt att vi kom försent till so'n för att vår lärare skulle ändå vara borta så vi skulle typ ha lektion för oss själva. Ist var rektorn och... Hm, vad ska vi kalla han? Rövskåran? haha. Ja iaf så var dom där och fixa med nånting. Gjorde nada på lektionen, bara smsa och tjocka med coklad (a)
På lunchen cyklade jag och Josefine hem till mig och hämtade min laptop som jag skulle ha till so lektionen. Fick då veta att jag fått mitt brev om feriejobbet. Jag fick tredje perioden inne i stan :( F-A-N! Min sommar är förstörd :(
På språkvalet drog jag och några ut och läste, elr jag läste tre sidor (y) mehe!
Sedan på so lektionen hade jag ju vare och hämtat min laptop för att jobba på den. Men då hade Robin tagit den bästa platsen för att kunna ha internet. Så jag fick muta med choklad, och då flytta han på sig på dirren ;) Hann packa utt datan och slå på den och fixa allt, men så kommer Diana (min engelska/svenska lärare) och säger att jag och några ska ha svenska muntliga. Jag hade bara bett om att få göra om de för att få höja mig. Från ett VG(-) höjde jag mig till ett helt VG ;) mihi! Duktiga vi var Mimmi (y) haha.
Efter vi slutat stannade jag kvar på elevensval och gjorde klart min klänning. Efter de drog jag hem med en bag som typ vägde ett ton -.- Sjukt jävla jobbigt de var, fick ont i min rygg och axel också :(
Då jag kom hem skulle jag plugga. Men icke de. Ist tråkade jag vid datan till Jens kom hit vid sex tiden. Vi tog en prommis till coop och köpte cola och sedan bara chilla på och så :)
Nu är jag hungrig. Ska nog gå och ta mig nå att käka innan jag går och sussar kudden.
Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du kanske borde skriva varför det är hemskt att prata med Susann eller nämna att du inte vill ta upp det i bloggen.



Du kan ju byta jobb, om din mamma typ ringer idag =).

2009-05-20 @ 18:42:16
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0