fotograferings kväll

Tjosan!
Ikv drog jag ut med Korrelito och tog maaaassa knasiga kort. Kuligt vare :D Tyvärr får ni itt se nån bild på dom riktigt oseriösa bilderna, vilket betyder typ ingen. Men iaf, vi bjuder på den där bilden nedan ;)
Efter vi tagit kort och hoppat lite studsmatta fick Josefine för sig att vi skulle ut en sväng med tjocksockar på oss och cykla. Haha, såklart råka jag köra in i tynga och tappa farten så jag blev helt blöt ;D
Sen har vi bara varit inne hos henne och chillat på lite :) Drog hem för ett tag sen bara så.
Men nu ska jag bege mig till den sköna ;)
Godnatt! ♥


Cykeltur med tjocksockar är nice! ;)


Josefine är så söt så det itt är sant! :') Dissa mig dooooock... Hoho!


Uppdatering:
Orkade itt skaffa ett nytt inlägg, hade bara tänkt ladda upp lite fler bilder så :) Enjoy! ;)


En vän som dig bör alla ha :)


Ehm, ja! ;D haha


Hon kan sin sak ;) haha


Haha, ojoj! ;D


Och så avslutar vi med en ündersöt bild på Josefine, och med att säga att jag älskar dig min vän! <3 :)

(Kom bara ihåg att alla bilder är oseriösa, hiho!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0