varför måste du alltid förstöra?

Hejsan hoppsan!
Imorse då jag duschade blev jag as ur och de kändes som att jag skulle svimma. Så jag la mig ner på golvet och dog ett tag ;D Hatar när de blir sådär, de är så jävla obehagligt. Jag bör nog kolla upp mitt blodtryck :s
Iaf så som alla andra onsdagar denna period så började vi med svenska. Där hade Arash och Fanny sina engelska redovisningar på sina böcker och sen gick vi igenom lite skit till provet som är imorgon.
På musiken fick vi veta att vi typ ska spela in vår låt snart :o Så vi fick typ jäkt och börja skriva på som bara den. Jag och Mimmi gjorde noter till vår refreng och Mentor skrev text till refrengen :) De blev faktiskt rätt bra för att bara göre på en lektion. Men nu har vi bara text kvar att göra till verserna :o Ojoj! Vi kommer typ itt hinna med de. Men den får väl duga om itt annat som den är nu ;) mihi!
På no'n var de någon nördig åtta (förlåt J (a)) som snott vår sal så vi fick ta nån annan. Vi hade lite genomgångar bara och shit. Sen fick vi sluta tidigare eftersom att den salen var bokad till en annan klass egentingen.
På hk lektionen gjorde vi pizza. Jag och Fanny gjorde halva pizzan med köttfärs och andra halvan med skinka och ost typ. Gott!
Efter skolan drog jag, pappa och Jonas till Malin. Så som jag längtat efter henne och småfröna. Petter hade lärt sig cykla utan stödhjul igår och nu kom han i full fart som om han itt gjort annat ;) Så som jag skratta åt han, han är så liten och sen en liten cykel, passade liksom itt utan stödhjul :D Sötunge! Sanna var cool, fjortis, arg, boss och söter som vanligt ;) Malin typ ''Det blir jätte fint väder på lördag!'' Sanna bah *tummen upp*. Haha, jävla skit unge är vad hon är ;D Det blir kanske att dra och umgås med dom i det fina vädret på lördag för jag får itt följa till ikea på lördag för min störda far...
Sen har jag bara varit sur, lite ledsen och allmänt less på en viss person resten av dagen. Så jävla sjukt less jag blir på han. Gör jag nånsinn nånting rätt elr? :o IDIOT!
Iaf så äre prov i svenska imorgon, litteraturhistoria. Jag kommer typ få ig på grund av en viss person och för att jag itt kan nånting och har itt börjat plugga än.. Illa! Orkar itt, och vill itt på grund av den där idioten! Åh, va less jag är! :(
Ska väl läsa igenom skiten nu iaf. Men lär ju aldrig lära mig allt man ska kunna... Så typ ig iaf.
Pöss! ♥






Nu har tålamodet tagit slut
Jag måste stänga dörren
Jag orkar inte mer
Nu eller aldrig
Kan du förstå hur jag känner?
Jag kan inte förlåta dig och glömma
Om annat kan du bara drömma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0