bästa skolmorgonen på länge

Shuu!
De blev så att jag hänkade med Jens hem igår kväll. Vi såg på idol och så, sen sov jag såklart där också.
Imorse blev jag väckt av Jens :') Duscha och fixa mig och så, sen tog jag bussen från björx till skolan. På skolan har vi bara haft matte. Dock var de itt så bara, vi hade 2h och 20min matte i sträck. Fyfan!
Efter skolan drog jag med Emma, Elin, Sebbe, My, Emil och My till max och tjockade med hambörgare. Sen drog jag med Emma och kolla på skor, sen tog jag bussen hem. Elr juste, jag köpte en sån där biljett till gymnasie festen på fredag. Så nu längtar jag till fredag och hoppas de blir bra, och som vi ''planerat'' ;D Blir hemma själv på fredag också. Pappa drog just till stugan, och på fredag drar mamma och Jonas också. Härligt!
Ja, nu har jag skjutit fram pluggandet hela dagen. Ska väl kanske börja nu snart då... Hata! Åh! Fan!
Haha, nu sitter jag iaf och nöter Ken Ring för att iaf känna igen hans låtar till på fredag ;) För ja, då äre ju han som är artist där :)
Nu ska jag rusa på tossi! haha.
Kramis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0