dagens outfit

Såhär ser jag ut idag då (jävligt dålig bild, jag vet);


De här är typ mina favvo kläder för tillfället. Så jävla skönt med stickat.
På bilder har jag alltså;
ljusa jeansleggings från H&M
cheep monday linne från diva
stckad kofta från gina tricot
stickad halsduk från gina tricot
nit armband från gina tricot
knokk klocka från knokk.se
norrbottens ring och vart den kommer ifrån vet jag itt

Till detta kommer jag senare under dagen ha mina svarta converse och min bruna stora väska (och mina glasögon, typ).
Iaf så blev de att skita i spanska (som vanligt). Sov ist ett tag till och så. Nyss läste jag igenom frågorna till provet idag. Jag kan ju förfan itt en ända fråga ens :o Asså fan, ig för mig idag :( SUG!
Efter slolan drar jag hem. Efter de drar jag in till stan vid två tiden och möter Jens. Sen blir de att dra till han osv.. Får se vad vi hittar på.
Men nu måste jag kila till bussen.
Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0