don't bring flowers after I'm dead


Veckans schema.

Måndag: Började med att jag skolka från engelskan som vi egentligen hade på morgonen. Fast vi hade ett läxförhör så jag palla itt gå eftersom jag itt hade övat in glosorna nå + att jag hatar ju som sagt att börja 08.15 ;) haha. Gick dock på min första spanska lektion på måndagarna. Har ju aldrig hitta dit förr, men denna måndag tvinga jag med Frida. Och tsm gjorde vi de jag trodde var omöjligt (hitta till sal H4027). Tur som fan var då de - fick veta att jag har prov på fredag. Asså lite jävla efter jag är i spanskan eftersom jag vare på typ två lektioner bara :o De var ingenting jag önskade, behövde elr orkade med - mer plugg. Asså som jag itt har annat att göra :o Aja, får väl försöka göra mitt bästa att träna in ca. tusen glosor, grammatik i massor, utbetoningsgrejs osv. Sen måste jag ju fan börja med att läsa min bok som alla fem loggar ska vara klara tills nästa vecka.. och börja öva inför matte provet som också är nästa vecka.. och läsa igenom nv läxan.. försöka börja med historian som jag itt fattar nånting av. Jotack, jag har ett liv......... Okej, de där tillhörde väl itt riktigt måndagen allt.. Men ni fattar.

Tisdag: Hände itt så mkt på skolan förutom att min nv lärare var helknäpp som vanligt. Gissa vad han gjorde?! :o Haha, han tog nå jävla sporer i handen och sen bara kasta han ut dom över klassrummet där vi alla satt. Och gissa vad som hände..?! Jo, alla sporer tändes upp till ett stort måln av eld. Haha, alla sket typ på sig :D Sen sku han instruera (?) en brandsläckare. Så helt plötsligt börja han spruta ut över golvet. Haha, fyfan vad kallt de blev om fötterna. Asså nv lektionerna är nog ganska kul trots allt, haha!
Efter skolan gick jag på ett såkallat utvecklingssamtal fast utan föräldrar osv. Ett stort YES till att jag kommer att få ha Janne. Urban luktar så illa så man undviker helst han :o huhu! Ja, som vanligt började ju såklart Janne snacka om sina döttrar och sin jävla jakt och älgar osv. Men iaf.. Haha, for sen med Jens till Jens. Där bidde de att sova över också.


Först------------------->sen

Onsdag (idag): Idag tog jag bussen från björx till skolan. Väl på skolan kom jag lite försent till matten. Hade iaf matte dårå. Efter matten (10.20) slutade jag! Tydligen hade vi itt nån engelska efter vårt extremt långa hål. Så jag begav mig då hem. Sen dess jag komme hem har jag fått en tröja av Maggan (haha) och faktiskt pluggat lite spanska glosor (y)
Nu håller jag på att pissa på mig :o (öh, haha). Så jag ska väl ta och avrunda här. Iaf ska jag försöka fortsätta med spanskan sen eftersom jag har väldigt mkt att göra. Nada liv som sagt.

Ni hör mer av mig.. då jag ids blogga och har tid igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0