http://ttthereselundmark.blogspot.com/

Igår var jag och kollade synen på dirren efter skolan. Haha, fyfan nu äre brillz som gäller inom 3v då glasögonen kommer som jag beställt. Dock fick man 2 och betala bara för ett, så jag köpte ju såklart två då. Fast dom ser likadana ut, fast olika färg (svart och brun). Hittar dom itt på internet så ingen bild får ni se.. förrän dom kommit såklart. Annars hände de väl itt nå alls speciellt igår.
Idag skippa jag spanskan imorse. På nv lektionen gjorde jag en fråga, så nu har jag bara tusen kvar då typ... Och på tisdag ska alla frågor vara klara, lär ju hinnas med också. NOT! Sen på idrotten så var de orientering. Men jag är sjuk så jag hade itt ombyte med mig, men gick ändå med några och tog två kontroller. Sen fick vi som var sjuka sluta. Så idag slutade jag typ nån minut efter elva. Härligt! Gick då och köpte cola och sen gick till bussen. Timingen var perfekt för bussen kom just då jag kom dit. Sååå, nu är jag hemma. Käka just bullens korv med bröd. Nu ligger jag bara i min säng och sjukar. Klockan halv fyra slutar Virre skolan, så då blire att dra tbx till stan och vandra runt där lite, sen hade vi tänkt dra och hyra nån film och gotta med massa godis och så framför idol och film ikv :D Sen kanske vi beger oss ut.. Ser ju vad som händer :)
Btw så var de minus grader här i luleå inatt och i morse :o Åh, hej vinter snart då antar jag! -.- Jaja, kul med snö iaf, men itt kyla..
Och nu ett sista ord; jag tror jag ska byta till blogspot.com (alltså min förra blogg http://ttthereselundmark.blogspot.com/), så vi ses där. Sen får jag se om jag byter tbx sen, men vill bara ha lite variation, för blogg.se börjar bli lite trist tycker jag. Dock ska jag ju såklart fixa ny header till min andra blogg och så.. Får se om jag tar bort alla gamla inlägg också. Men de fixar jag sen.
Pusshej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0