helgen - super bra

I fredags inhandlades hårfärg på staden. Itt nå mer, faktiskt.
Efter de drog jag och Virre till waldorf där vi käkade med Mimsan, Emmsiii, Sara och Fanny. Jag käkade stekta nudlar med kyckling. Riktigt gott, förutom att de smakade ganska flottigt. Efter en trevlig middag med trevliga vänner så drog jag hem till mig med Virre. Där såg vi på idol. Och efter de färgade vi mitt hår. Mitt i allt kom Mimmi och Josse förbi. Vi snackade på massa. Sen drog Mimmi hem, då drog vi andra på coop. Där köpte jag en cola. Asså jag erkänner, jag är beroende av coca-cola! Iaf så drog vi hem till mig igen efter de. Då börja vi se på ''män som hatar kvinnor''. Men vi hade alla svårt att hålla ögonen öppna. Så vi sket i filmen och Virre och Josse drog hem till sina sängar ist. Haha.
På lördagen så blev jag väckt av att Josse ringde och fråga om jag sku med på stan. Men såklart sku jag ju itt de, jag ville sova vidare ;) haha (vilket itt gick) + så sku jag vara med Jens sen. Ah, Jens kom hit senare dårå. Då tog vi bussen in till stan och hyrde film på hemmakväll. Vi såg på ''walk the line'', riktigt bra film faktiskt. Ja, såklart köpte vi ju lite karra då vi väl var på hemmakväll också. Ja, på kvällen såg vi typ bara på filmen och så, tog de feting chill!
Idag vakande jag och Jens nån gång efter åtta tiden. Herregud! Iaf så låg vi och sega ett tag innan vi steg upp såklart. Närmare sagt i typ 2h, haha. Gick sen ut på en sådär ganska lång prommis. Härligt var de då! Gick även förbi coop forum (som de heter nu) där jag blev bjuden på glass. Annars har de itt hänt så mkt. Jens for hem innan tre tiden, och sen dess har jag bara sutte här typ. Borde veeerkligen sätta igång med plugget nu (NV), men såklart är jag för slö för att plugga som vanligt. Funderar starkt på att gå och lägga mig alldeles strax faktiskt. Bara få sova ut och vara någorlunda pigg imorgon. Och då kanske ha ork med plugg. De tycker jag låter som en bra ide. Får se hur de går med den dock.
Ska försöka bli bättre på att sätta in nån bild efter varje inlägg, men just nu orkar jag itt med sånt. Fan helt less jag är just nu på allt. Förlåt alla för mina humörssvängningar..
Iaf, godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0