jävla humör

Idag skippa jag engelskan på morgonen (som vanligt).. Orkar itt börja 8.15, de borde lärarna förstå!
Kom till datakunskapen (första datakunskap lektionen) där vi typ... Gjorde nada. Sen hade vi itt nån mer lektion, för lärarna sku bort 13.00 på nå skit. Så vi slutade 10.50, jippi!
Hade då planerat att dra hem och plugga järnet idag. Men Erika hade gjort klart alla sina frågor i naturkunskapen och gett en kopia till Haidi. Så Haidi kunde kopiera en kopia på kopian till mig till imorgon (Y)
Drog till Jens efter skolan för han bad så snällt (eftersom jag itt behövde plugga dårå).
Väl hemma hos Jens såg vi klart på ''män som hatar kvinnor'', eftersom han itt hann se klart hela senast han var hos mig. Sen lagade vi hamburgare, riktigt smaskigt. Sen ladda vi ner en film som hette nånting legend!? Iaf så var den typ skit bra, rekomenderar (även fast jag itt kan säga exakt vad den hette, haha ;)). Sen gjorde vi itt mkt mer än myste på bara. Jag försökte hjälpa han med nå matte, fast han fick bara damp då han itt förstod nå.. så ja ;) haha.
Nu ska jag och Amanda boka platser till bion imorgon. Vi ska se på ''flickan som lekte med elden'', den lär vara super!

Förlåt, men blir jag påmind om mitt förflutna kan jag itt dra på smilbanden och låtsas vara glad. Så är det bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0