flickan som lekte med elden

Igår for jag ju som sagt med Amanda och såg på bio ''flickan som lekte med elden''. Träffade även min syster där, så jag skrek över hela biosalongen ''HEJ MALIN!'', hon bah ''Nämen hejsan Therese, ska du itt vara hemma och plugga?''. Haha, hon var som tvungen ;) Iaf så filmen var riktigt bra, lite mer spännande än förra typ. Eller, jag venne. Men i en del av filmen så skrek typ alla i biosalongen till, haha :D
Efter bion tog jag bussen hem på dirren. Snackade sen med Jens i telefonen i typ 1h, sen sov jag.
Idag tog jag bussen till skolan (som vanligt). Har hunnit med att ha matte och labb. Så nu har jag bara svenska kvar. Slutar då 14.55 och då ska jag hem på dirren och plugga 24/7 till klockan 20.00. Kan ju fan itt börja med att faila på ett nv prov :O Så eftersom jag itt kan nå, så måste jag ju plugga nu som ett svin eftersom provet är på fredag..
Hejsvejs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0