fredagsmyyyyyyyys



Ja, ikv trorja blir en bra kväll.
Igår kväll kom iaf Jens hit. Blev så han sov över här också, mysigt som fasen. Sen drog vi till skolan tsm på morgonen också :) Började med spanska. Hade läxförhör, och jag hade itt övat nå på de eftersom jag itt var på lektionen då vi fick läxan. Så de gick ju... mindre bra. Sen fick jag som vanligt springa från våning 6 på hackspätten till våning 7 i kungsfågeln på 5min. Huvva! På nv lektionen gick vi bara igenom lite saker, typ ekosystemet elr nå ;p haha. Efter de var de gympa där vi gjorde nå konstigt. Elr först sprang vi till bergnäsbron och tbx som uppvärmning. Men efter de gjorde vi nå konstigt, rock.. nånting trorja de hette ;p haha, venne. Iaf så var de jävligt svårt att fånga bollen tycker jag. Briland: ''Är de jag som kastar fel elr?!'' Haha, höll på att skratta ihjäl ;D För han var ju helt seriös dock också :o Jaja, skitsamma. Efter de drog jag med Amanda och hämta ut pengar ;) Sen begav jag mig hem. Hemma har de itt hänt mkt, sku plugga, fast de har itt blivit mkt gjort. Och snart kommer Amanda hit, och då drar vi på förferre hos nån på bergviken typ. Sen drar vi på nkp. Så kvällen lär bli riktigt nice hoppas jag på :D Nu är de ff här hemma också, så de gör ju bara saken bättre :D
Inatt sover Amandis över här också troligtvis.
Ha en bra kväll ni med! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0