grattis morfar

Hejsan!
Ja idag så började vi ju somsagt med extra matte 11.30. Men vår lärare hade glömt bort oss såklart. Så då satt man där och itt hade nå att göra i typ 1h och 30min elr nå. Kul, not! Sen hade vi iaf vanlig matte lektion, då kom vår lärare. Grattis! Kan ju passa på att säga att jag ligger efter i matten som fan, sen har jag engelska och svenska att göra också. Suck! Iaf efter matten hade jag ett långt hål, så jag passade på att dra en sväng på stan och köpa lite grejs. Då jag väl gick tbx till skolan för att ha spenska1 så hitta jag itt till lektionen. Lyckat, nae! Så jag tog bussen hem ist. Så idag blev de bara en matte lektion, hur jävla onödig dag som hellst..
Nu ska vi väl käka middag snart antar jag. Sen blire att dra till mormor och morfar och gratta morfar på hans 79års dag. Så de blir väl tårta och massa go fika :D Yey! Sen trorja jag ska försöka samla ork med att börja med svenskan elr nå. Har ju endel att välja mellan som sagt ;)
Vi höres! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0