hjortron+mjölk=drog



De här (hjortron i mjöl) är nog de bästa jag vet :D Asså de är så sjukt jävla gott :O och på köpet är de ju nyttigt också ;) hehe!
Käkade just upp en hel hjortronsynt burk (A)... i ett glas med lite mjölk såklart dårå :D
Nu mår jag lite smått illa efter all sylt.. Men de är de ju såklart värt ;)
Idag gick jag på min första engelska lektion med NV1A. Haha, bra lärare vi har säger jag då bara ;)
Spanskan gick lite sämre (precis som förra veckan). Asså sal H4027 är helt obefintlig :O Måste nog kolla upp de där tills nästa vecka så jag itt börjar skolka varje måndag och sen på fredagar får IG på alla läxförhör.
Hann med att gå på stan ett tag på mitt hål. Köpte då en super härlig stickad kofta från gina, några fräna armband, tjockare leggings och några trosor ;) haha.
Idag vet jag itt riktigt vad som händer. Får se om jag orkar med nå plugg. Historian ska jag kanske iaf läsa igenom och så innan jag går och sussar kudden... Vilket är de bästa jag vet (sova alltså!) (A):D
(Bild på de jag köpt kommer kanske senare om jag orkar.)
Ha de gött peoples! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0