jag har långtråkigt

Som förväntat gick provet uselt.. Hoppas på att jag klarar de iaf, annars vettefan.
Sket i gympan idag också efterosm jag fortfarande har äcklig hosta, så att springa är kanske itt de bästa. Så eftersom jag skippat 2 lektioner idag så hade jag bara de där provet. Drog hem på dirren efter de, så jag var hemma vid 11.25, skönt de iaf!
Nu är de äntligen helg! Härligare finns itt under skoltid. Helgen kommer spenderas hos Jens som sagt. Kommer heller itt kunna svara på sms elr ringa eftersom jag fortfarande itt fyllt på mobilen, så kom itt och var sur sen och säg att jag dissat. Kommer fylla på min mobil då jag fått min halebop kontantkort som mest troligt kommer nästa vecka nån gång. Ni lär ju märka de då isf. Så vill ni mig nå får ni ringa!
Sitter och lyssnar på Melissa Horn nu. Hon har så fina texter - texter som berör. Ska snart packa ner lite kläder och grejer i min väska så jag klarar mig över helgen. På söndagkväll blir de att plugga engelska glosor typ.
Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0