@ skolan

Hello!
Drog till Jens igår klockan 20.00. Haha, tyckte jag förtjäna de efter allt plugg (eller så inte).
For med Jens till skolan iaf eftersom vi började samtidigt.
Började dagen med en långtråkig engelska lektion där jag itt gjort nå.. Hade sen matte. Där jobbade jag fan på bra, ligger nästan där vi ska vara nu. Hoppade dock över typ två sidor, fast jag förstår nästan till 100% vad vi håller på med nu. De är typ lätt.
Just nu har vi svenska lektion. Gör absolut nada. Alla sitter typ bara och leker med sina datorer ;) Ska egentligen hålla på med intervjuen på Emma, fast jag vet itt riktigt vad jag mer ska skriva + så behöver jag bilder på lite saker för att kunna färdigställa arbetet. Elr så hade de ju varit bra om jag kunde börja med min svenska bok, eftersom jag itt ens börjat läsa i min bok än + så ska jag hinna med att skriva 5 läsloggar till boken inom 3 veckor (trorja). Fast de orkar jag itt med nu, läsa är typ värre än sömnpiller!
Åh, jag blir så deprimerad då jag tänker på hur mkt jag har att göra :( Prov i nv imorgon... kommer ju gå rent av åt helveteeet! Sen har jag prov i matte nästnästa måndag.. kommer heller itt gå nå bra, eftersom jag itt förstår mkt av matten.
Nu så ska jag leka vidare på datan. Sen har vi historia, och sen slutar jag.
Jajustja, mina glasögon har kommit nu. Så eftersom skolan då blire att dra och hämta ut dom. Men sen då jävlar, då drar jag hem och pluggar som ett svin.
Bara så ni vet min vänner, mina gratis sms tog slut idag och jag orkar itt fylla på mobilen nu heller, för jag funderar på att skaffa halebop så framöver kommer jag vara osocial för ett tag (innan jag fått mitt halebop kontantkort).
Hug! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0