svenska lektion med gay-lars

Tisdag:
Idag så gjorde jag itt mkt. Var på skolan, klippte mig, såg idol och försökte göra engelska läxa. Sen satt jag vid datan rätt mkt.


Idag (onsdag): 
Just nu sitter jag på skolan. Har min sista lektion (svenska med gay-lars). Då jag slutar  så drar jag på dirren till Jens. Mest troligt sover jag där också. För idag så är de våran 8 månaders dag :D<3 Så de blir att firas med massa mys, film och gotta :') Längtar tills jag slutat!
En sak till bara; Imorse så var jag svimfärdig, kunde knappt prata och hade ont överallt. Men jag kämpa till skolan iaf, och nu äre bara halsen som gör ont.. som fan!
Ja justja, idag fick jag min klocka av Josse från knokk.se också :D Nicebajs! (Bild på den på inlägget under).

Pussis! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0