the weekend

Godmorgon!
Ska dra till skolan strax så jag tar min helg lite kortfattat;
Var ju som sagt hos Jens. Tog de mest chill och så. På lördan drog vi hem till mig och käka grillat och så. Igår kom jag hem. Och igår fyllde lilla Petter 4år. Ska till Malin och gratta han idag :')
''Missade'' min första lektion idag. Asså jag är ju värdelös på att stiga upp på mornarna.. Måste verkligen bättra mig så jag får mitt studiebidrag :o
Aja, nu bär de snart av till skolan. Hoppas på att jag hittar till min spanska lektion idag. Haha, som sagt så har jag ju aldrig hittat till min måndags lektion i spanskan ;)(A)
Jag återkommer kanske senare ikv!
(Haha, helknäppt inlägg, men skit samma..)
Hejs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0