sur, surare, surast...

Cha cha!
I helgen har jag varit hos Jens bara. På frdagen drog vi till hemmakväll och hyrde en film. Sen begav vi oss till björx. Lite senare blev de prommis till konsum och köpa karra och cola. Ah, vi har väl itt gjort nå spec i helgen precis, för de har varit sånt pissigt väder så. Men mysigt har de varit. Idag då jag sku hem så var de itt nån som hade tid för mig. Så jag fick åka med bussen hem. Men jag var så jävla sur så jag envisades om att gå hem. Och har jag bestämt mig för något så gör jag fan i mig de också. Så Jens följde med mig en liten bit, sen gick jag resten hem själv. De tog fan över en timma att gå hem från björx, men jag fick iaf gå av mig lite ilska..
Just nu sitter jag bara och lyssnar på denna låten om och om igen. Den är så jävla fin :)


Jag älskar dig!



Du vi rymmer här ifrån inatt, vi gömmer oss i mörkret, vi lägger oss ner.
Och du stäng ute hela världen nu, låt ingen komma nära vår hemlighet.
Kom vi gömmer oss inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0