fredag den trettonde

tänka sig att en sådan dag kan ha gått så bra.. hittills iaf.
har jobbat klart min sista dag, fick sluta nästan 3h tidigare till och med.
vädret är typ as bra ute, så vet itt... vad ska man hitta på?
känner mig dock väldigt slö idag...
håller på att ladda ner the last song just nu iaf,
så den blir det väl att se ikv eller nå.
aja, nu äre väl bara nedräkning tills skolan börjar då... och jens far... :(
den här sommaren har gått alldeles för fort,
jag förstår itt alls vart den tog vägen?...
det är sorgligt, men till nästa sommar har jag bestämt att
jag ska till gbg eller stockholm iaf, eller kanske utomlands om jag får råd.


turkiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0