ge mig söndaaaaaaag

tja!
haha, för en gångs skull vill jag ha söndag, det är itt ofta man vill det ;)
men nu längtar jag fan ihjäl efter jeeeens :(

börjar skolan om 1h, så ska börja cykla mot skolan om typ 40min.
annars blire som sagt stugan efter skolan.
kräftskiva och surströmmingsfest på lördag.
martipartiii, felicia, jenny och anders är där också, så det blir nog as nice :D
och sen alla andra vanliga som alltid är där typ,
mina farbröder, deras fruar och kanske nån mer, venne.

min förkylning vill då fan itt ge med sig, det suger.
kunde itt somna igår på 3h pga den jävla förkylningen, as jobbigt..
aja, bara matte och engelska idag, så det blir nog mest bara chill.
ha en bra helg alla!


gammal bild från stugan vid bryggorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0