gina tricot


as frän sjal som jag sökt länge, 129kr.

ett fint baslinne, tänkte försöka få på mig lite färg också, hehe, 129kr.
coola nästan skinnaktiga jeans, 299kr.

i like randigt, 249kr.

fina leggings, 249kr.

en enkel men ändå helt perfekt kjol som jag sökt länge, 149kr.

snart kommer löneeeeeeeen!! :D
fast ska itt köpa bort hela lönen på bara skit
som jag gjorde med min förra.
blir nog att stoppa undan lite också.

idag hade vi våra första vanliga lektioner.
på engelskan hade vi ju då fått ny lärare, ylva, hon verkar okej.
vi fick köra lite muntliga saker, lyssna på en text, fick övningsboken,
gå igenom mål och skriva en text om oss själva.
så chilla gjorde vi då itt...
sen på matten gick vi igenom, fick matteboken och jobbade i boken.
fast slutade 10.55, så ska itt klaga!
klippte håret efter skolan också, väldigt skönt även om jag itt är as nöjd.
mitt hår luktar iaf godis, hihi.
nu äre bara färga håret jag har kvar.
jao, och idag vet jag itt än om det händer nå speciellt.
så det var nog allt jag hade att säga nu, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejhej!



Ang, bH:n så har jag köpt den på H&M, de brukar få in den då och då men den går åt rätt snabbt så håll utkik! =)



// Frida

2010-08-24 @ 18:57:39
URL: http://fraydaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0