skolstart


exakt sådär himla söt var min kusins nya bejbis! :'D
hon ska heta felicia :) och martina var en stolt storasyster kan jag då säga :D

första dagen på skolan idag då..
börja med att jag åkte buss med mimmi till skolan,
eftersom det regnade och var svinkallt.
och medans jag stod och väntade på bussen fick jag ett sms av min
gullpojk att det var as hett i grekland.
jag är så himla avundsjuk på han!!!!
och saknar han gör jag redan också..... blö.
jajuste, skolan var det..
ja, började 10, fick schema, betygspapper, såg på gamla
bilder och fick lyssna på planeringen till abisko..
abisko ska jag då till den 7-9 september, det tror jag blir riktigt kul faktiskt! :)

efter skolan gick jag på stan med emma ett tag.
köpte ett par as snygga skor då, dom får ni se bild på imorgon kanske :D
senare var jag med josefine, typ när jag kom hem från stan.
vi chillade på ooooosv, sen drog vi till stan.
där fyndade jag ett par jeans, ett par svarta jeans som jag verkligen behövt länge nu!
as skönt material på dom också och allt, ballt! hehe..

bakade nyss en kladdis på jonas begäran.
den blev najsigt god, så sitter och käkar på den nu och chillar gärnet.
laddar inför en vanlig skoldag imorgon, not... blöh........
börjar 8.15, fast slutar 10.55 (dock bara varannan vecka).
alltså hinner jag med då två lektioner, engelska och matte.
får fortsätta dom underbara mattelektionerna med ubbe, elllerrrrr vadå underbaraaaa??
och i engelskan får jag ny lärare, spännande men nervigt..
och efter skolan, 11.45, ska jag äntligen få klippa bort mina slitna toppar, skönt!
nåjåå, det var väl allt.
nu måste jag tydligen gå och umgås med min fina storasyster tydligen som är på besök.
tjarå!

I miss you already, sweetheart! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0