taggar städning

...är vad jag gör.
har bananflugor i typ hela mitt rum, har ingen
aning om vart dom kommer ifrån, jag vet bara att jag
tycker det är sjukt äckligt, därför måste jag städa, haha.

idag har jag haft lektion med två nya lärare, rickard och inger trorja?
rickard i miljökunskap, förövrigt blev vi typ världens största klass där..
inger i idrott, och förövrigt var vi jätte många där med..
ooooooooch förövrigt är jag fortfarande förkyld.
har typ nyssjukan (nyser typ hela tiden..) och så
är min hals åt helvete och massa mer...

aja, ska väl snart sätta igång med städningen,
ska bara samla ork till det först.
och imorgon är det fetaste sovmorgonen, börjar 12.20 (bara denna vecka).
och efter skolan drar jag till stugiiiiis, det ska bli mysigt.
chacha!

längtar till söndaggggg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0