shoppingshopping

http://www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id=23006&image=2
ungefär en sån modell på min vinterjacka vill jag ha,
och fjällräven vill jag gärna ha också såklart dårå!
det är ju faktiskt dags att köpa en vinterjacka nu.
och till den där jackan vill jag ha en cool/snygg väska, kanske i brunt, fast venne.
och en jätte stor halsduk som jag vet finns på vila.
och såklart en mysig mössa och nå vantar till det.
och till mina nya skor skulle det vara den perfekta vinter(/ute) outfiten.
älskarrrrrt! ♥
funderar nästan på att be mamma hänka med på fjällräven
nån dag och köpa en jacka åt mig så jag får det gjort.
eller vänta, jag måste ju betala mina jackor själv nu för tiden, ajdå therese...
aja, har typ kramp i mina ben (som vanligt på kvällen), är trött,
är redan less på skolan, tänker på min fina
och undrar vad han har för sig osvosvosvosv...
önskar jag var hos han, eller iaf fick lite värme av han nu, för jag
håller på att frysa ihjäl i min källare, och han typ 10000grader.......
hmmm, livet är orättvist.
fast funderar nästan på att ist för att dra till stockholm (som jag hade tänkt) nästa
sommar så kanske dra utomlands för pengarna.
för nästa år ska jag då minsann itt ha nå snålbetalt jobb,
det vore iaf as skönt och kul!
aja, ska väl fortsätta frysa ihjäl under täcket nu.
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0