you make me want to say oh my gosh

hej!
min helg har alltså bestått av surströmmingsfest, kräftskiva,
köra moppe för första ggn, leka med martiiiparti, vara ut med båten
och träffa jens på söndag kväll.
en helt okiiiiiiiiii helg, skönt att bara ta det lite lugnt också.

idag kom jag 8.15 till skolan, så kom jag på att jag itt hade mina
två första lektioner, så drog tillbaka till jens och sedan tbx till skolan.
har haft min första psykologi och dans lektion idag, vi pratad
typ bara och sånt som man gör på första lektioner.

efter skolan har jag bara chillat eftersom jag har as ont
i skallen, och min förkylning vill aldrig ge med sig.
så det blir typ en tidig kväll ikv.
ska bara fixa lite saker inför imorgon, sen sova tyyyyyyp.

och idag for min syster och sanna till italien, jag är aviiiiiiiis!
och imorgon fyller hon 30 bast, så jag säger redan nu ett megastort
grattis till henne nu eftersom jag itt lär hinna med det imorgon.


så vi avslutar väl med en fin fyllebild på mallsan dåråååååå
(eftersom det typ är den enda bilden jag har på henne på datan).
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0