baby, I don't mean it, I mean it

tja bloggen!
under helgen har jag varit med jens. på fredagen följde jag med jens då han sku klippa sig, sen gick vi till hemmakväll och köpte massa godis och sedan begav vi oss till max (a), och sedan vidare till mig.
på lördan drog vi till jesse. under kvällen blev jag väldigt trött, vilket gjorde att jag blev väldigt skrattig och busig. låg och rimma och hitta på roliga (?) historier som jag låg och skrattade åt själv hur länge som hellst. en av mina exemplariska ramsor gick såhär:
turken från turk-i-ett: ''fin-land''
svennen: ''du är i sverige?!''

hoppas alla fattade den där nu då, haha ;D förrästen så vare nog under fredagskvällen detta skedde kom jag just på, men det sprollar ju...
idag har jag varit förbi malin. hon har skaffat sig en liten kisse :D as söt!
just nu håller jag på med spanska läxa. det går väl itt framåt kan jag ju meddela. ska skriva ett brev till min lärare om mig, min familj, min framtid, mina studier osv. jag kan fan itt skriva på spanska?! så därför använder jag mig av språköversättare på internet just nu, men det är ju itt alltid det blir bra översättning, så ja det lär ju itt bli så bra. och förrästen orkar jag itt ens göra den, så nu skiter jag i det. det är fan söndag och jag vill bara ta det lugnt nu! engelska prov har jag imorgon också som jag itt ens kollat på. träna till det ska jag itt, men kolla igenom det kanske jag borde?
aja, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0