filmsugeeen

hallåj!
idag har jag varit på bra humör av ingen anledning alls? livet kan ju fan itt bli tråkigare (skola imorgon=lovet är slut, pluggat idag men dock itt allt jag skulle, har damsugit och damtorkat mitt rum, det går inte ladda ner film?, jag var tvungen att stiga upp trött, jag har bara suttit inne idag)? ändå är jag glad, knas. aja, ska itt klaga såklart.
jag känner mig typ lite pirrig att börja skolan imorgon. varför har jag itt nån aning om. men det käns nästan som att vi börjar om typ. det var ju ett tag sen man var på skolan nu. ändå om det käns som att det hade varit skönt med några veckor till.
om det är någon som laddar ner filmer och sku vela ladda ner ''en kärlekshistoria'' och ''p.s. I love you'' så sku det vara as snällt. för nu tjorvar det bara för mig, fattar itt vad felet är... less. jag. blir.




nu ska jag iaf bara ta det lugnt resten av kvällen, sen försöka somna så tidigt som möjligt. men innan dess så ska jag försöka göra klart kemin, hojja. lär itt orka.
aja, ciao!

I sent an angel too watch over you tonight.
But the angel fly back and said : I dont watch over other angels.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0