you make me confused

(josefine kommer och sjunger) -tjabba, tjena, hålla, (jag hoppar in, och vi sjunger i kör) -vi säger så!
haha, cp. jag. är. nåjååååå!
har varit på skolan sen 10. vi började 13.30. wow! :o har hunnit med att vara med max och käka med tjejorna, pluggat (skrivit av facit), pluggat mer och chillat.
nu har vi svenska (vår enda lektion för idag). vi slutar typ 14.55. sjukt onödig skoldag. iaf, vi ska typ göra en jävla massa arbeten om myter och motiv nu. kul? nej.
när jag kommer hem ska jag kolla på valen till tvåan, för imorgon ska jag till studievägledaren och göra mina val. min inriktning är jag ganska säker på, men mina andra val har jag ingen aning om vad jag ska ta. sen blire att skriva ut historiaredovisningen och så. sen kommer jens nån gång vid middagstid. najs! ja, och efter det blire väl bara att vara med jens och mysa :)
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0