äntligen helg

som under skolveckorna så är ju helgerna helt underbara!
jag är så hemskt trött efter denna veckas jobb så jag vet fan itt vad.
då jag kom hem så satte jag igång med att städa mitt rum.
har verkligen städat riktigt ordentligt,
så jag hoppas att dammet håller sig borta i några timmar nu iaf.. haha.
just nu har jag as tråkigt, är trött som satan och
väntar på jens som kommer typ om... 3h.
blev ensam hemma idag för dom andra drog till stugan,
så det är väldigt tomt i huset nu när jag är helt ensam :(
så nu vill jag att klockan ska rusa iväg så jens kommer!!!
för jag behöver fan gå och sova snart också..
aja, imorse var det ju bara för hemskt väder..
och sen blev det för bra för att jobba, haha.
men imorgon så hoppas jag på dagens värme,
för isf drar jag och jens och badarrrrr.
hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0