ärligt är härligt

hejsan alla!
nej, jag är itt död även om man skulle kunna tro det.
turkiet var underbart, men det var alldeles för varmt för min del
så jag blev liggandes en hel dag (45 grader i skuggan).
men vi hade massa kul för oss där och det kommer följa med mig som ett fint minne i framtiden.
vad mer har hänt då? eeeeeeh..... hmmmmmmm...
byafest och fisketävling i stugan..
fisketävling i pjäsker..
umgåtts med vänner..
varit mkt med jens..
1,5 år med jens..
mamma och pappa har gift sig..
äh, har itt så mkt blogglust nu för tiden känner jag, vet itt vad jag ska skriva?
så ni kanske hör av mig nån annan gång med ett bättre inlägg med bilder osv.
och med rubriken ville jag bara säga att jag är less på dina dumma och onödiga lögner!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0