sjukling

idag blev det inget jobb för mig..
ska itt ta nå detaljer men jag spydde två ggr imorse iaf..
försökte då somna om, men det var nästan omöjligt pågrund av ovädret ute.
det lät som varje blixt slog ner i huset bredvid, asläskigt..
mår iaf bättre nu och kom just hem från en rutt till norrahamn med virran.
var med emilia, moa och kalle (tror jag dom hette) där också,
alltså det var dom vi for dit för att träffa..
vi spelade kort lyssnade på nå flickor som sjöng och chillade på.
nu blire snart att gå och sova trorja, känner mig itt så jävla trött så vi får se..
imorgon blire det att vara med jens och hans kusin efter jobbet.
vi ska till udden och bada, äta på max, hälsa på hans
syster och chilla vidare hos han på kvällen.
så det blir att sova hos han då, så blir väl att stiga upp senast
05.00 på torsdag morgon så jag hinner till jobbet... jobbiga jävla jobb!

Maybe that's what happens when a tornado meets a vulcano,
all I know is that I love you to much to walk away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0